dimarts, 26 de setembre del 2017

Leer te transporta

La lectura et transporta al tots els llocs.
Houda, 1r A

Els llibres son per tranquil·litzar-te quan vens estresat.
Raúl, 1r C

Quan llegeixes un llibre és com si fòssis tu el protagonista de la història. 
Andrea, 1r A

Em sembla que viatjar i llegir és molt interessant.
Sidy, 1r A

Em va fer pensar que la lectura és interessant i silenciosa
Laura, 1r A

Un nen viatgava llegint.
Andrés, 1r A 

Vaig sentir que llegir es bó.

Iker A., 1r A

Em va fer pensar que llegir és molt bo.

Aina, 1r A

Si llegeixes,et passa el temps molt ràpid i és una forma de divertir-se.
Iker, M., 1r C 

El noi m'ha recordat al viatge de la volta al món en 80 dies.
Aaron, P., 1r D

Llegia i que entrava dintre dels llibres.
Laia, N., 1r D 

El noi s'havia posat dins del llibre, imaginant-se tot el que llegia.
Arià, 1r D 

Penso que el que el vídeo ens vol dir es que llegint es creix. Llegir és com ficar-te dins la història que aquell llibre explica.
Ariadna, 1r D 

És bo llegir llibres perqurè aprens coses noves.
Laia, L., 1r D 

Vaig pensar com seria jo de gran en va recordar també a mi de petit.
Izan, 1r D

Quan tu llegeixes pots entrar a la historia del llibre.
Giovanni, 1r D 

Vaig sentir ganes de llegir algun llibre de misteri, em ba recordar a la peraula''imaginació'' m'ha agradat molt. 
Àlex, 1r D 

Tenim  molt temps per dedicar a la lectura. Jo crec que llegir t'ensenya moltes coses.
Emmanuel, 1r D

El vídeo m'ha fet pensar que quan era petit estava boig pels llibres i sempre estava llegint.
Max, 1r C 

M'ha recordat quan era petit,i m'ha recordat que hi ha molíssims llibres de molts tipus.
Miguel, 1R C 

El nen interpretava els llibres.
Pau, 1r C