dissabte, 17 de desembre del 2016

WONDER. 1r Capítol: AUGUST


El que més m'ha impressionat és que el Jack Will ja no li agrada l'Augi perquè des del principi li agradava. 
El que m'ha captivat és que l'August decideixi no anar més al col-legi. 
L'actitud de l'August és incréible ,perquè no vol anar a fer el truc o tracte el día de Halloween, perquè sempre li ha agradat molt fer-ho.👻


Raul C.,1r A


El que m'ha impressionat més ha sigut quan l'August anava dissfressat al costat del Júlian i el Jack Will han començat a parlar de l'August sobre la seva cara, això m'ha sorprès molt.

La idea que pot fer l'August és dir als professors tot el que ha dit en Jack Will i en Júlian.

Em captiva que l'August amb els problemes que té, va gi fent la seva vida com un nen normal.

Xavi, 1r A


M'ha impressionat en Jack Will, que l'Auggie es pensava que era el seu amic, i l'escolta parlant amb uns amics dient que el vol evitar.

Sara, 1r A

 He après que no es important el fisic, és important tenir bon cor.

Doaa, 1r A
 
La cosa que m'ha desconcertat ha sigut quan l'August escoltava el que deia el seu millor amic, perquè després s'ha anat a plorar.
Ariadna, 1r A

Crec que la summer tracta molt bé a l'August i l'accepta com un més i això m'agradat molt. 

Silvia, 1r A